Louise Wallmo

1.Moderklubb - Rosersbergs IK
2. Födelse år - 1994
3. Vänster/höger hänt - Högerhänt
4. Siffra på ryggen - 11
5. Position - 9m och linje
6. Förebild - Tror inte att jag har någon...

Louise, jag minns när jag tog mitt första tränar uppdrag, 94/95 årgången i Rosersbergs IK tjejerna var inte mer än en hand höga och nyfikna på handbolls världen. Om ett par veckor står jag i samma försvar som dessa spelare, vi styr upp anfall tillsammans ja du märklig känsla men till spelaren. Lousie är en duktig spelare som kommer bli viktig i den nya damtruppen, som spelare är hon stark och vågar kasta sig in i de små luckorna hon hittar mellan två försvarare. Se upp där ute för här kommer en flygande Rosersbergare! :D


3 snabba med Lollo Wallmo

Makaroner/Pytt i panna
Skidresa/Solresa
Skvallertidning/Sportdelen i kvällstidningen



//fraaace


Kommentarer
Postat av: Byutiho

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-08-05 @ 17:17:51
URL: http://byutiho.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0