Hallå Scandinavium!

Är ni med? Nu åker vi... Invigningen är igång, Erik Grönwall (tror jag ska köra hans roll nästa år faktiskt!) fullkomligen skriker ut sina känslor i mikrofonen och publiken är inte sen med att hänga med i "we will rock you" och klappar takten. PartilleCup 2011 är nu igång på riktigt, idag har det spelats en hel del matcher och Skånela har fullkomligen dominerat heden, kviberg och valhalla..

Årgång 94 tjejsidan har vunnit båda sina fighter, f-95 likaså, f-96 lag1 vann också sina två matcher och lag2 har vunnit en och förlorat en match, f-97 härmade lag2 årgång 96 och vann en match och lät motståndarna få dom andra två poängen snällt av er!

Killsidan då..
P-93 och P-94 har kammat hem full pott, dom yngre lagen har jg inte fått någon rapport på och är alldeles för lat för aatt gå in och kolla alla resultaten på egen hand! Men ett armbrott har p-97 ordnat ajaj säger jag iförsig. Krya på dig Andreas Byström.

PartilleCup i övrigt, jovisst de har kommit en regn dusch och självklart så stog jag ute utan paraply, utan regnrock, utan poncho.. tro mig jag var dyngsur det var bara schampoo och balsam som saknades! Imorgon hoppas vi på strålande sol och skönliiiiiiiiiiir :) heja skånela!
Viktor gjorde enligt uppgift en av sina bättre matcher i den gulblåa tröjan igårkväll. Dom har vunnit båda sina matcher!

Årets lårplask kan ha gjorts under gårdagens hejvadvistårpåhänderikorridorentävling och priset går såklart till FAAAAAAAAAAAAAANNY BLAAAAAAAAAAANCK!

Dessutom har Emma&Maja haft en grööön leeeguoaaan!



Que será será vi hejar på skånela!

//Frasse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0