frivillig backträning

Jo jag tackar! 6 tappra brudar som hade släpat sig till sätuna parken.
Man vet aldrig riktigt vad Ingse ska hitta på när hon dragit ihop till träning, man har små aningar men när man kommer dit och ser övningarna så tänker man "nej jag hade visst ingen aning".
Men att vara 6 pers innebär i vilket fall att man får springa av sig ordentligt, men kul hade vi (i vanlig ordning) och trötta blev vi och jag känner idag att om jag hade strechat lite till så hade jag kanske kunnat röra mig utan att se konstig ut ;)

Synd att Johan INTE tog NÅGRA bilder under passet som bloggen bad om men det får vi väl leva med.. Hur kul är det att alltid få se gamla bilder liksom?

Nu börjar egen träningen lida mot sitt slut och jag ska vila foten rejält nu inför kommande aktiviteter, fabror doktorn konstaterade att han misstänkte att det var en inflamerad sena i foten så nu blir det voltaren och cykling en tid framöver..

På återseende! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0