b-rudar


yoooo!

är det någon mer än jag som är sjukt jävla trött i kroppen idag? positivt att det bara är tisdag .. nä men tänkte bara visa att jag lever om någon undrade, och att jag sitter i arlandagymnasiets underbara ljusgård. jag kan dessutom inte säga annat än att jag ääääälskar den stora bilden på den nya fina headern. kan inte sluta skratta åt BELLA! haha helt oslagbart måste jag säga! apropå det ... GOoOOoD WOooOORK MED HEADERN ANNA! sicken pärla du är på sånt assåå!

som ni inser så är inte arlandagymnasiet världens roligaste skola, och jag har faktiskt ganska tråkigt. tihi. men jag vill bara säga ett sanningens ord; NI ÄR ASGRYMMA TJEJER! ett riktigt härligt gäng som jag gillar starkt! dessutom är jag eeeextra stolt för våra poäng vi samlat in de senaste dagarna --- BRA JOBBAT!! ska vi ta ännu en vinst ikväll mot killarna aight? klaaaaart!

kanske ska man ta sig en solning i solariet så att man är brunare än frasse när det fanskapet kommer hem?? hihi, busigt! vi ses ikväll tjejer, PIGGA OCH GLAADA!

HEEEEJDÅÅÅÅ
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Jessica, Myran, Jessan ... you name it - kärt barn har många namn!

Kommentarer
Postat av: Isabella

hahahaha, jag ser ju för rolig ut :P på alla tre bilderna för tusan ! vad är detta ?? :O

2011-01-12 @ 20:49:30
Postat av: jessan

hahahah det har du lite rätt i faktiskt ;)

2011-01-13 @ 15:39:48
Postat av: tina

fin blogg du har hihi

kolla gärn ain min blogg:D

2011-01-13 @ 16:48:09
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0