2011

Nytt år - nytt och fräscht på bloggen?
Jo det tycker jag låter som en bra idé och har gjort om headern lite. Men eftersom vi har alldeles för lite bilder med det här laget så finns det inte så många, och framförallt inte så många bra bilder vi kan använda oss av. Jag själv tycker vi ska ändra på den här saken! Är det någon som har bilder så får ni jättegärna skicka dom till mig och om inte annat tycker jag vi försöker fixa någon som tar lite kort varje match? Någon förälder som tar från läktaren eller vad som helst? Kom med tips, åsikter och idéer!

Anna

Kommentarer
Postat av: Hilda

Alt. dem som inte deltar på banan?

Sålänge det finns en bra kamera att låna bara :)

2011-01-07 @ 11:12:39
Postat av: Fia

Anna jag har lite bilder tror jag, vad har du för mailadress?

Puss

2011-01-08 @ 13:35:32
Postat av: Anna Lincoln

Åh va bra! :D [email protected]

Puss

2011-01-08 @ 15:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0