steget före steget alla vill spela

STORT GRATTIS TILL STEG 5 BRUDAR!

Göteborg, Kungsbacka och Aranäs är nu ett minne blott, öh nej? Det är så aktuellt som det kan bli. Jag säger stort grattis till tjejerna ännu en gång, som har uppfyllt sina drömmar, ett steg fem som vi ännu inte vet vart det kommer att avgöras väntar för detta framgångsrika skånela lag.

Hur gick det till, vem gjorde vad, varför just ni/vi?
Dessa frågor kommer att besvaras av tjejerna själva, jag såg det från läktarn men dom upplevde det på banan och den känslan kan jag inte beskriva, tyvärr! (mina erfarenheter från steget före steget är tyvärr förlust i alla semi off matcher jag spelat..) Men att fullkomligen krossa Eksjö (trots nervösa domare), Skövde, spela en jämn match mot Gurra och sen utklassa Guif det är stort! Sträck på er brudar! 

Skånelas damer önskar er stort lycka till i steg fem som förhoppningsvis blir på hemmaplan :)










Damerna då, javisst nu har vi haft spel ledig helg men ikväll sticker vi till Gustavsberg och möter serieledarna.. Hur det går vet vi först vid 20.00 tiden ikväll, men jag hoppas på en fartfylld fight :)

Läget i laget:
Bella var tillbaka och tränade lite lätt igår. KUL!
My får inte riktigt ordning på knän/ben men hoppas det ordnar sig.
Elise var riktigt i stöten igår, näst inpå ostoppbar ellerhur Emelie?
Frida var sjuk igår.

Sen verkar nog alla va på banan. Tanken är att vi ska passera alla köer in till stan och hinna ut till Gustavsberg i tid ikväll och sen åker vi hem med två sköna poäng :)






Kommentarer
Postat av: Isabella

Grattis och lycka till brudar till/på steg 5 ! :D



Jag håller alla tummar och tår jag har för er ikväll mot gustavsberg, kommer nog inte och kollar tyvärr !!

2011-02-15 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0