23 december 2011

dan före dopparedan.

Imorse kom jag inte ut för julen stog för dörren!

dagen har bestått av shopping och fix inför julafton och allt där till, alltså inte mycket till handboll dagar som denna..

Igår tränades sista passet (med f-95) innan ledigheten, vi i damlaget drar igång igen den 27e december (lång ledigt jo ja tackar jag).
Träningen bestog av mycket teknik, stegi sättningar dit och kullager hit sen match spel och gissa om jag fick en för tidig julklapp när jag bara fick spela anfalls spel :) TACK JANNE! :)

Igår konstaterade vi att det finns glesa granar och så finns det glesa granar.. våran första granjakt avslutades efter ca 30 minuters jagande och vi var nöjda tills vi kom hem och tog ut den ur bilen OMG gleeees men kul hade vi :) haha

Även detta konstaterande kom igår: Ordet defenitivt är inte alltid det lättaste att säga.. måste få ett godkännande på att jag får lägga ut videon så ska ni få se när vi har pratskola! :)

Nu dags för knäck, julmusik och middagsfix! :)

-Kål me if ju must

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0