FLICKOR95USM, MATCH 1

Första matchen avklarad, SM nerverna lagt sig och Märsta laget har inkasseratsin första vinst i steg tre vilket är väldigt intressant då man slog starka Stockholms laget IFK Tumba HK med 32-21, stark inledning på detta steg vilket är glädjande framför allt för en annan som sitter hemma och inte ser matcherna live.

Fick lite kort info om matchen av Greger, ett samtal som varade i ca 5 minuter men han fick så mycket sagt att det räckte gott och väl..

Det var en glad och positiv tränare som blev uppringd av mig påväg hem från Sköndalshallen,
Hur gick matchen? jo jag antar att du har hört resultatet då svarade ja det har jag men hur var matchen?

Den var hur bra som helst, väldigt mycket stämde och Lina tog mycket bakåt och vi hade bra utdelning på skyttet framåt.

Min egna slutsats av den kommentaren är helt klart att mina brudar har skött sig exemplariskt och jag hoppas att ni fortsätter med. Vill inte behöva vara nervös en sekund här hemma! DEAL!?

Slutresultat: 32-21
Matchens lirare: Lina "Väggen" Sjögren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0