yes 100-0 till mig

Idag hade vi lite genomgång på barnfilmer, som jag kanske tidigare nämt så älskar ju Bella Lotta på Bråkmakargatan och jag och Jessica också.. Men idag hängde också några 94 tjejer på och kastade sig in i barnfilmernas värld och vi skulle lista ut vad alla hette i Karlsson på taket och efter mycket funderade fram och tillbaka så valde jag att googla detta när jag kom hem..

Madde har hävdat hela kvällen att "Lillebror" inte heter Svante i filmen även fast jag överbevisade henne, men jag stog på mig och hittade detta klipp, och sedär ja gammal är äldst eller vad säger man, visst hade jag rätt! och nu vet vi också att kompisarna heter Krister och Gunilla. wiiie :) älska barn filmer! :)



Godkväll mina vänner!

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0