VIKTIGA DATUM!

Då var det dags för ännu lite ny info.
Jag tänkte jag skulle meddela lite olika datum och tider som kan vara bra att ha uppskrivna i kalendern..

DAMERNA            
FREDAG 2/9 SKÅNELA - HELLTON 20.20 VIKINGAHALLEN
LÖRDAG 3/9 NACKA - SKÅNELA 12.00 NACKABOLLHALL
  NACKA - SKÅNELA 17.15 NACKABOLLHALL
SÖNDAG 4/9 SKÅNELA - TYRESÖ 16.15 VIKINGAHALLEN
SÖNDAG 11/9 RIMBO - SKÅNELA 10.15 SPARBANKSHALLEN
  RIMBO - SKÅNELA 11.30 SPARBANKSHALLEN
             
HERRARNA            
ONSDAG 24/8 TUMBA - SKÅNELA 19.00 IDROTTSHUSET 
FREDAG 2/9 TRÄNINGSTURNERING, ÅTERKOMMER MED TIDER


Såhär kommer det se ut på ett ungefär, jag hoppas kunna leverera resultat här på bloggen, dock är jag bortrest på en rehab resa under tiden vi i damlaget spelar träningsmatcher.. Hoppas komma tillbaka i bra form efter den.

Återkommer med exakta tider på herrarnas träningsturnering men se nu till att boka in dom här datumen, det är alltid roligare att spela inför en läktare med folk på! :)

//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0