slösöndag

Nu är jag nästan klar med alla spelar presentationer, någon spelare som återstår men har inte skickat in några svar till mig så nu går jag vidare och tar tag i ledar frågorna, vilket i sig inte är det lättaste.. Men jag jobbar på det så snart kan vi se den första presentationen.

Kommande vecka går vi på för fullt, måndag, tisdag, torsdag, fredag ska bli kul (för dom som kan träna iaf). Ska bli kul att se alla som är sugna på handboll, själv blir det rehab ett tag till. Men ett besök hos Mats är bokat imorgon måndag!

Herrarna förlorade sin match mot Follo i fredagskväll men tog istället revansch mot Silwing igår mitt på dagen. Snart börjar matcherna dra igång ordentligt för en del lag så då kan spendera massor med timmar i hallen, vilket vi handbolls nördar älskar :)

På återseende!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0