wiiho, fredag eller?

FAN OCKSÅ! jag vaknade och trodde att det var fredag, icke sa nicke tusan också..

Det smusslas och pusslas, hemlisar och telefonsamtal. Ja det är väl de vi kallas silly season.
Tränare saknas till damlaget det väntar vi på (likväl som ni väntar på skytteligan, men tro mig jag är på jakt efter dom sista matchprotokollen) vilka ska spela nästa år? ja det är många frågor som ställs.

Träningen börjar på måndag och tur är väl de att Anders ställer upp och kör med oss fram till sista april iaf, sen visade det sig att han sitter nere i Duveholmshallen (riks) medans vi springer rumpan av oss i vikingahallen men ändå! :) Bästaste Ingse ställer upp och kör lite mördar fys ett par pass framöver "enligt uppgift" (som SE&HÖR skulle ha skrivit) :) och Janne tar handbollen på tisdag tack för det!

Så till Duveholmshallen då, riks 1&3 går av stapeln i helgen och spelare åker ner lördagmorgon och kommer hem trötta och jävliga på tisdag, Skånela har 6st representanter. fördelningen är tyvärr lite ojämn men å andra sidan vad gör det? :)


Damlaget: Miranda Larsson (född -94)
F-94: Elin Ståhl, Josefin Ekwall
F-95: Emma Jansson, Stephanie Forss
P-94: Jesper Filén, Viktor "Sigge" Bergström, Viktor Ericsson (född -95)

























BILDEN PÅ SIGGE VÄGRAR LADDA UPP SIG SÅ ÅTERKOMMER MED BILD!



Jag önskar er alla stort LYCKA TILL och passa på att impa på förbundskaptenerna så hoppas vi kunna se fler skånelaiter i de blå gula matchtröjorna! :)

//Frasse


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska inte Sigge och Filén dit?

2011-04-14 @ 09:08:09
Postat av: frasse

De ante mig att de var fler, dom läggs upp direkt! Vet du fler vem du nu är?

2011-04-14 @ 09:56:41
Postat av: YVONNE

Hej Frasse

Checkade din blogg efter det då jag kom hem från Katrineholm.

Trevligt med lite skånela blogg, du kanske skulle berätta det för Robban. ! Kul grej.

Hoppas det går vägen för dig och ditt lag.

Ses Yvonne (jessies mamma F96 och "Sigges" Viktor.)

2011-04-16 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0