onsdag mitt i veckan

Jag har tagit påskledigt, super skönt :)
Att vakna av värkande lår och rygg betyder verkligen att här tränas försäsong :p laget samlades i gymmet och betade av ett pass med skivstänger, chins, dips, ryggresningar ja ni förstår. Sen gav vi oss ut på planen där Janne förberett de klassiska polska vågorna sen kontring med en som jagar hem (oj oj många springtimmar kvar innan man är stark i den övningen) sen blev de lite uppställt 4 mot 4 med problem lösning! Skön handbollsträning!

Det blev långdusch för dusch trion, vi firade att jag var ledig idag och att Bella skulle åka bil hem (det hör inte till vanligheterna) :)

den snygga headern har Madde Gustafsson gjort. Mycket fin, stort TACK! Där kommer det under tiden rulla olika bilder. Ska också se om det går att ordna så att det tas lite bilder under försäsongen! :)

Nu ska jag ta tag i i min första lediga dag och läsa på om allt som händer i handbolls världen sen ska jag bege mig till Norrtälje, Rimbo, Rosersberg avslutar allt flängande med massage i Rosersberg :)

CIAO!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0