Nu, nu, nu, nu

Första passet avklarat, 8 spelare på plats och såklart allas våran Ingse som snältl ställer upp när det krisar som mest! :) Tacksamma är vi det vet du! :)
Det var uppvärmning med ett par jogging varv runt vår lilla egenformade bana som vi utgick ifrån hela passet.. sa jag uppvärmning shit ja du det kändes ju att man itne riktigt hade tränat fyra dagar i veckan under ledigheten! Men de ska väl ändå kännas att man är tillbaka på banan (läs vikingahallens gräsplättar) rätta mig om jag har fel!?

Vi fortsatte iaf med ett par hej vad jag springer med armarna och lyfter knäöna upp till hakan och sen ska man titta framåt och göra det hela lite fort om man kan :) sen bildade vi ringen och man fick hitta på lite skojiga övningar och tro mig det här var jobbigt! Efter enslurk vatten skulle vi testa på att accelerera (kan jag det?) i vilket fall så fick vi lite små tips hur man gör och tillslut såg det iaf hyffsat ut!! Lite mång/långstegs hopp och en bens hopp plus lite jämfota hopp. Slutligen en underbar STRECH, samtidigt kikade vi på landslagsmatchen som spelades i hallen!

Alles för denna gång och jag bara älskar att 3 av 4 e ok!


FÖRSÄSONGEN ÄR IGÅNG!!!!

//FRANSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0