avslutat

Hallå i stugorna, det är lite dåligt med blogguppdateringar just nu, men det är lite halv dåligt med nyheter dessutom..

Avslutningen gick som tåget, många verkade nöjda och vi hade toppen kul! prisutdelningen då, här får ni vinnarna av de olika kategorierna:

Frasses priser
Årets skyttedrottning: Miranda Larsson
Årets buse: Ramona Stegfors
Årets rookie: Josefin Ekwall
Årets kämpe: Karin Mattsson
Årets apa: Jessica Karlsson
Årets att lita på: Emelie Malm

Ledarnas priser
Pegons
hårding: Ramona Stegfors
Årets ställis (Anders): Sarah Fransson
I got my shit together (Janne): Jennie Johansson
Årets TP (Anders): Sarah Fransson
Årets kämpe (Piah): Elin Agerskov
Årets fysprestation (Ingse): Sarah Fransson

Utöver dessa priser hade också Pegon tryckt upp små foton på alla i laget, så man fick en fotoram med en bild på sig själv tack Pegon.
Ett stort TACK ska Pegon också ha för att vi fick hålla till först i hans lokal sen hemma hos honom det var guld värt!

Jag har dessutom provat på ledar rollen i f-95 gänget, det är spännande och lärorikt, man ser allt från andra vinklar och ja jag förstår både Janne och Anders nu när jag ser hur dessa tjejer agerar på banan.. HAHA
Kanske kommer det att komma lite inlägg som kommer handla om det nya uppdraget jag tagit på mig! :)
Till helgen spelar vi nämligen slutspel i Stockholmsserien, vi startar på fredag med borta match i Skogås (19.50 en fredagkväll jo ja tackar)

//Frasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer skytteligan och busligan ut?

2011-04-07 @ 10:31:19
Postat av: FRASSE

Jag jobbar på det, det saknas något matchprotokoll, men ska om jag kanske får till det under helgen!

2011-04-08 @ 07:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0