torsdag

ooh lala jag vill ha dig, den jingeln sitter fast i mitt huvud, den vill jag höra många ggr på matchen :)

ikväll är de dags för träning igen, hoppas att alla är lika taggade som jag, för ikväll så är det bara kötta och göra massa mål! :)

På söndag är de dags, alla timmarna vi lagt ner i allas våran borg, i spåret, i gymmet, alla platser där det har varit jobbig försäsongsträning.. Nu är de dags att plocka fram blåstället ur garderoben på riktigt, det har spelats träningsmatcher med blandade resultat men nu börjar det på riktigt! :) på söndag står vi där med skosnörena åtdragna precis perfekt, nyrensade bollar, de nya matchstället, klisterlukten. Jag är taggad nu kör vi förfan! :D

//en otroligt taggad mitt9 :)
  #åtta


Kommentarer
Postat av: Elise # 6

Lycka till på söndag tjejer, kommer nog och hejar!!

2010-10-01 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0