snart snart snart


tjennaa brudaaar!

träningsledig kväll då. så varför inte skriva lite i bloggen? bara för att tänka handboll, i stort sätt heeela tiden.
men hörrni, snart är det dags! på söndag gäller det, då smäller det. SERIEFUCKINGPREMIÄR! har knappt insett det förrän idag. när jag skrev orden på ett annat ställe, och jag nästan rös av dem. seriepremiär... time to get taggish nu asså! det är jag. snart är vi på gång, på riktigt!

på söndag, på söndag - då med counterstrike i högtalarna (ja okejdå, jag erkänner.. den låten är helt klart given som inspringningslåt. antar att det blir den, om ingen kommer med nåt höjdarförslag?) springer vi in och står inför årets första hemmamatch. HK Spåret are going down! I can't wait!!


HARRY PÅ TRE
.. NU JÄVLAR TJEJER!!

/taggad jävla vänsterkant
number seven


Kommentarer
Postat av: Fia #13

Förlåt men vem har nummer sju, Jessica eller Malin? Jag har inte lärt mig allas nummer än :)

2010-10-01 @ 20:25:55
Postat av: Anonym

nummer sju tillhör Mói! JESSICAAAAA

2010-10-05 @ 07:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0