sååådärja

Jag måste bara säga att den här bloggen är mycket enklare att förstå än hemsidan, tummen upp för det!

Jag kände att jag var tvungen att lägga in ett inlägg,
hade lite svårt för lösenordet när det var baklänges och grjer
men det gick bra tillsist.

Jag får inte bort så det inte blir tjocka bokstäver men men.

Men jag ville bara säga att jag saknat er och handbollen sjukt mycket under helgen.
Hade så gärna varit med i helgen mot Rimbo men det kommer fler chanser.

Ses imorgon brudar. TAGGA NU!!!!!!!!!!!!

vet inte hur man gör en såndan där cool grej innan man skriver sin siffra men
Nummer 3, Miranda!


Skön bild tycker jag. Pöss


Kommentarer
Postat av: jessan

miranda, du är KLOCKREN! :D

2010-09-13 @ 18:44:58
Postat av: Hilda



Miranda, hade du inte datakunskap med Dimman i skolan? ;)

2010-09-13 @ 18:45:13
URL: http://madelenehildahilden.blogg.se/
Postat av: Ramona

hahaha miranda :D

2010-09-13 @ 18:47:39
Postat av: Elise

Hahah bra där Miranda! :D

2010-09-13 @ 18:52:01
Postat av: Fia

Miranda du är' min idol :) sååå söt :) Vi har saknat dig i helgen oxå, nu pratar jag för fler men jag är säkerligen på att jag inte är den enda som har gjort det. Ses imorn!

2010-09-13 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0