match&träningshelg avklarad!

Var de fler än jag som gjorde tabben att lägga mig i sängen efter dagens träningspass? Det får jag lida för nu kan jag tro!

Söndag innebar ett 2timmars pass (läs 1.5 timme) med handboll, Bra tempo, mycket skratt men väl genomförd träning helt enkelt! Har en känsla av att det är ett par trötta kroppar med inslag av träningsvärk som inväntar morgondagen med spänning (läs "ännu en måndag och ny vecka" pust & stånk) hihi.

Närmsta veckan ser ut på följande sett!

Måndag - Tränings ledigt 
Tisdag - Match Guif - Skånela
Onsdag - Individuellt pass
Torsdag - Träning
Lördag & Söndag - arrangerar små brudarna jsm hemma i vikingahallen. ;)





Nästa inlägg jag kommer skriva kommer att handla om nyförvärv inför denna säsong, kan bli rolig läsning har ett par ideér redan men de får vänta till senare i veckan, kanske blir ett helg inlägg vem vet! Då började fantasin tryta för idag tajm att sova!


Lycka till, till dom som startar serien under närmsta veckorna vi i Skånela väntar till 3e oktober!



Frasse #8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0