inför helgen

Vad kan man hitta på under en håltimme i skolan? Jo man kan ju skriva ett blogginlägg :D

Detta är mitt första inlägg, men jag hoppas på att jag kan lyckas hålla samma höga standard som de tidigare. ;)

Som de flesta säkert redan vet så är det junior-sm steg 1 på hemmaplan i helgen där jag och resten av junisarna ska försöka kämpa oss till en plats direkt till steg 3. Hoppas på att få stort stöd från alla som tar sig till hallen och hejar på oss. :D

Lördag:
15:30. SIF-Irsta HF

Söndag:
09:30. SIF-Hammarby IF HF
14:15. SIF-Tyresö

Ettan och tvåan från varje grupp går vidare direkt till steg 3 (4-5 december) medan 3:an och 4 får ta den längre vägen och gå via steg 2 (30-31 oktober), men självklart så hoppas vi att vi slipper denna. :P

Från början skulle vi ha spelat i Hallsberg, men när Järnvägen drog sig ur var man tvungna att hitta annan ort att spela på och då föll lotten på Märsta. Denna information nådde vissa spelare senare än andra och så sent som i slutet på förra veckan hörde man: ”Va? Ska vi spela hemma?” så för att verkligen bekräfta det för alla: JSM STEG 1 SPELAS I MÄRSTA! ;D

Ikväll är det dags för träning igen och uppladdning inför helgens matcher och om vi uppnår den höga standarden som vi har så vet jag att vi kommer att bli riktigt giftiga i helgen.

Well, that was it!

Vi ses ikväll tjejor! :D

Karin #19

Kommentarer
Postat av: Fia #13

Lycka till i helgen tjejer!

2010-09-17 @ 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0