I'm back!!

Hejsan brudar.

Nu är jag tillbaka från stället där jag var Det börjar på F (kan inte stava till det hihi).
Vi förlorade alla matcher vilket sög lagom mycket men som alla vet börjar
dom flesta länder med landslag redan när dom är 13 år, sweden är lite sega.
Så lagom till EM kvalet i Mars 2011 ska vi nog se till att vinna!!

Men för mig har det gått toppen även fast jag inte förstod ett enda ord
av vad våran skånska landslags tränaren sa men jag får väl ta och plugga lite skånska.
Det ska bli skönt att slippa träna i 40 graders värme och dricka 13 liter vatten om dagen.


jag orkar inte skriva mer för jag är jätte super duper hungrig!!!
Jag har haft det toppen men har längtat hem till allt och alla. 

Jag hoppas ni har tränat på som fan, för på söndag ska vi fan vinna!!!!

Ses i vikinga hallen ikväll, :D:D:D:D:D

Nummer 3 Miranda LLarsson


Kommentarer
Postat av: Fia #13

Jag är jätte glad att du är hemma igen, har saknat dig gumman!! <3

2010-09-28 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0