helluuuu


what up in tha hoods?!

jessica här, ni vet den där vänster6an. ja, vi alla är ju typ kändisar nu efter frasses lilla inlägg. och apropå det så tyckte jag att frasse ska bli omnämnd här, även hon. så här kommer hon, vår lagkapten;

Sarah "Frasse" Fransson
#8

Det här är tjejen jag lärde känna redan för flera år sen när hon var en av mina ledare under en sommarhandbollsskola. Hon är ifrån Rimbo i grund och botten och kom till Skånela för några år sen. I laget tillför hon enorm kunskap, glädje och trygghet måste jag säga. Som vår lagkapten är hon en riktig klippa, och har koll på allt och alla. Det mesta iaf hihi. Hon spelar på niometer och har ett lurigt skott och bra spelförståelse. Under sin tid här i Skånela har hon även fått prova på spel i högsta serien. Den här säsongen tror jag att vår tränare Anders kommer känna sig stabil och trygg med sin högra hand - Sarah Fransson.


there she is

read and weep, läs och njut. you name it, hoppas det smakar!

______________________________________________________

 

För övrigt tycker jag att folk ska pallra sig mot Vikingahallen för att titta på mig och mina chippar som spelar JSM. Så gör det!!

annars får ni ha det super så länge!
yours truly

Jessica #7



Kommentarer
Postat av: frasse #8

söt du är vännen min! harry på tre 1,2,3 HARRY! :D

2010-09-15 @ 22:26:46
Postat av: Fia #13

Mycket bra insiativ Jessica att skriva detta inlägg =)

2010-09-17 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0