En tuff lördag

Hej hej!

 

Då var man hemma efter en rätt lång och tuff dag. Dagen började med att vi hade samling kl.09.00 i kulturplats Vikingahallen. Därefter en behövande promenad så att alla skulle piggna till. Planen stod ledig och bara väntade på att massa spralliga tjejer skulle komma ut och kasta lite boll :) Matchen kunde ha börjat bättre för oss i dom vita tröjorna, Rimbo drog ganska snabbt ifrån rätt ordentligt och efter 1:a halvlek var spelad stod det 9-22. Efter en givande samling med kloka ord från både Anders och Janne var laget taggade för att gå ut och ge Rimbo lite stryk. Med ett tänk om att det stod 0-0 på resultattavlan och ett byte från 3-2-1 försvar till 6-0 ryckte vi upp oss ordentligt och spelade lika i 2:a halvlek. Matchen slutade 20-33 kanske inte det bästa resultat men med tanke på att vi fortfarande är inne i en period där vi spelar ihop oss så är vi hyfsat nöjda ändå. Efter matchen väntade det lite mat och därefter teori med Anders. Vi avslutade dagen med ett 40 minuters fyspass med Niklas följt av 1 timme och 20 minuters handboll med Anders.

 

Imorgon kl.10.00 är det dags att samlas i vikingahallen igen för ett handbollspass. Man lär ju säkerligen vara rätt sliten, eller iallafall jag som är aningen äldre än dom andra små söta chipparna i laget ;) men sen får vi vila på måndag för att ladda om till träningsmatchen på tisdag borta i Eskilstuna mot Guif.

 

Nu ska jag lägga mig i soffan och inte röra mig ur fläcken förren det är dags att bege mig till sängen :) Tack tjejer och ledningen för en jätte trevlig och bra träningsdag! Ses imorgon.

 

Kramar Fia #13

 


Skånela - Rimbo


Skånela-Rimbo


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Bra inlägg Fia! :D

2010-09-12 @ 00:19:52
Postat av: Fia

Tack Anna =)

2010-09-12 @ 09:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0