vecka 41

Det har varit en träningsvecka med bra inställning och mycket svett.
"bränn fett via svett"
eller hur jennie? :)

Utanför gula linjen har det varit intervalllöpning, 20-30-40-50-60 60-50-40-30-20, maxa 2 stolpar vänd och maxa 1 tillbaka osv osv. Alla känner vi ju igen Anders löpnings intstruktioner nu? :)
På banan, mycket fart har det varit med fokus på rätt beslut i uppspelsfasen men även i det uppställda spelet!

Lite sjukdomar&skador dras vi med.

Fia - förkyld, tillbaka ikväll hoppades vi, men vi får nog vänta till måndag...
Emelie - hjärnskakning, börjat träna litegrann i veckan.
Elise - ljumskarna som strular och axeln som inte riktigt vill ge med sig, vi hoppas att rehaben ger resultat och att hon snart är tillbaka i spel!
Anna - Nyopererad, påväg tillbaka är nog i träning inom en snar framtid.
Hilda - opererad, kämpar på med rehaben är nog tillbaka snart om jag känner henne rätt.
Elin - opererad, kämpar på med smärtan i sitt knä som hon opererade i augusti månad. Vi jublar för varje framsteg.
Malin - öroninflammtion, tillbaka nästa vecka.

Vi andra har som sagt jobbat på hela veckan och ser fram emot ett sista kollektivt pass ikväll, jag hoppas också på bra fart och mycket krigande i försvaret. Det sista förberedelser inför söndagens match sker ju ikväll.

Kan också berätta att till er som inte vet så är det dubbelmöte i vikingahallen på söndag

DAMERNA : Skånela - Gustavsberg 14.15
HERRARNA: Skånela - RP Linköping 16.00


Kom ner och kika på lite handboll under söndagen och stötta föreningens representationslag! :)

//FRASSE


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag hoppas också på mycket tempo på träningen ,, för vi ska för tusan vinna på söndag ! vi ska vara på g. Jag tycker vi som tränar kämpar på allt vad vi kan och t.o.m liite mer ! :D

2010-10-14 @ 12:06:49
Postat av: Fia #13

Hej Tjejer!

Tyvärr så är jag inte tillbaka ikväll =( Måste få ur all skit ur min kropp nu en gång för alla. Har haft ont i halsen i över två veckor. Så tyvärr blir det heller ingen match för mig på söndag =(=( Men på måndag är jag garanterat tillbaka om det inte skulle ske nå drastiskt.



Saknar er!! Puss och Kram

2010-10-14 @ 12:32:10
Postat av: frasse

Kul att se att ni läser iaf :)

Fia nu ändrade jag på dig så det står att du är tillbaka på måndag! :)

2010-10-14 @ 13:33:32
Postat av: Fia #13

Vi ska nog visa er kamp och ni gör det lättare för oss om ni kommer och stödjer oss och hejar fram oss. Stödet från läktaren är väldigt betydelsefullt och uppskattat av oss spelare.

2010-10-15 @ 21:13:06
Postat av: frasse

haha så börjas det :p konstigt nog har hejsvejs och sven samma IP nr? :p haha På söndag kör vi! :D

2010-10-16 @ 00:46:19
Postat av: Fia #13

Haha fan va pinsamt!!!!

2010-10-16 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0