Snillen spekulerar!

Ja precis skånelas damer...

Madelene "Hilda" Hildén

Hilda hittar bollpumpen efter löpningen pumpar sin boll och börjar sen blåsa i håret.

Örjan; Men Hilda vad håller du på med?
Hilda; Men jag blåser håret torrt.
Örjan; Du ska ju bara träna?
Hilda; Ja men tänk om jag får hjärnhinneinflammation då?
Örjan; Men hur ska du kunna få inflammation i något som inte finns?
Hilda; Joho det är jätte farligt...
Örjan; Men hur kan du få inflammation i något so minte finns?
Hilda; Det är faktist farligt..
Örjan&Frasse: Hilda???
Hilda; Aha du menar så skit roligt Örjan..

Sofia "Fia" Lydén

Pegon kommer med klisterväcket..

Fia; Nej stopp vänta Pegon jag vill ha mer.
Pegon; okej!
Frasse; nej men du kan ta av mig jag tog mycket.
Fia; tack,

Fia kladdar in sina händer i mina och säger

"Shit de här skulle man ju kunna använda hemma."

Dra era egna slutsatser, jag drog mina.....




Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Hahah ni är för härliga! :D

2010-10-27 @ 16:40:30
Postat av: Fia #13

Kul har vi ju kan man ju konstatera :)

2010-10-27 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0