SJUKstugaN

Ett kort inlägg från sjukstugan.
Nu efter tre dagar i sängen har jag tröttnat.
Visst älskar jag att spela the sims, kolla på prisonbreak och dricka saft ur sugrör
men jag vill till VIKINGAHALLEN OCH TRÄNA. Blir galen!
Jag frossar i mig pencilin och andra tabletter, jag har fått mygoplastma i lungorna (?)
trodde det var något med myggor men tydligen inte..
Kommer inte kunna träna imorgon heller, även fast jag skulle vilja !!!
Men imorgon ska jag försöka ta mig ur sängen och gå till skolan för att sedan titta på träningen iaf
Nu måste jag ta hand om min sims familj.
PÖsssss


Kommentarer
Postat av: Fia #13

Krya på dig min lilla gumma!! Saknar dig!!

Puss och kram

2010-10-27 @ 19:44:59
Postat av: Rebecca

Miranda du är underbar! :)

2010-10-31 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0