Nu kör vi!

Tjejer tjejer underbara tjejer. NU är det äntligen dags för mig att skriva några meningsfulla rader i den här bloggen.
Nu är det lördagsmys med cola att dricka, poppisar att äta och en massa underhållande tv att ladda med inför morgondagen.
FÖR IMORGON ÄR DET SERIEPREMIÄR (jag säger som jessica: jag får rysningar av att skriva detta)!!!!!!!! Jag hoppas att alla snygga B-RUDAR är lika taggade som jag är och att vi kick some ASS imorgon! Jag är sjukt taggad. NU JÄVLAR KÖR VI.

PEACE OUT

 

                                                             # 92 Rebecca Pihlgren 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

KOM IGEN NU BRUDAR! TAGGAAAAAA!!!!

2010-10-02 @ 19:20:45
Postat av: nyfiken

Förlora ni? Vad hände?

2010-10-04 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0