Inför Skånela - GTSöder

Här kommer mitt allra första inlägg på bloggen, och förhoppningsvis inte mitt sista !

Imorgon är det match, mot GTSöder. Laget är en blandning mellan GT76 och BKsöder och kommer från Sköndal, en förort söder om Stockholm. Jag vet inte så mycket om spelarna i laget men vet att dom kan mycket handboll och att det kommer bli en tuff match.
Idagsläget ligger GTSöder på plats nr 8 i serien och vi har plats nr 4, men det säger absolut ingenting om hur det kommer gå imorgon på banan !

Det jag hoppas på är att vi har glädjen med oss, för det hade vi igår ! Jag hoppas också på ett bra stöd från publiken på läktaren, det är alltid lika roligt. Jag tror inte jag talar bara för mig själv när jag säger att man blir mer taggad när det är mycket publik och dom är engagerade :) 

Nu ger vi gärnet imorgon brudar, vi ska kriga som vi gjorde igår. Gör vi det kommer det gå hur bra som helst!
Jag tror på oss tjejer för jag VET att vi kan !

Imorgon gäller det samling 17.30 ! :)

TAGGA !!!


/// # 21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0