UTEFYS MED INGSE

Jag tycker rubriken säger det mesta. Igår bytte vi ut Anders röst på fysen mot Ingses (Mirandas mamma!) Det blev fys i den vackra men blöta snön. Det blev allt från boxning, gång (med RUUUUMPA!), snabba steg, utfallsgång, enbenshopp, jämfotahopp, Charlie Chaplin gång, snabba rusher, några snygga vurpor och mycket annat. Vi var nog många som var trötta och blöta efteråt. Men ett stort tack till Ingse för den roliga och jobbiga fysen och vi hoppas att hon vill komma igen!

På inneträning hände sen något riktigt roligt. För er som sett "Ha det så kul på restaurangen" så kommer ni fatta det här. Anders skulle förklara en övning och börjar mitt i allt säga: "och..... OCH" Jag lägger upp videon så kommer ni förstå vad jag menar. Från 0:19 så börjar det! (vi omogna tjejer som avgudar den här videon fick oss ett gott skratt)

 

Ikväll väntar vattengympa i Sigtuna med hela laget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0