Hejsan hoppsan

Det här är första gången jag skriver ett blogginlägg, men nån gång lär ju vara den första. :)
Har ju varit skadad i axeln rätt länge men är nu på väg tillbaka och axeln känns riktigt bra nu faktiskt. Tyvärr så missar jag både handbollsträningen och den efterlängtade löpträningen med Mirandas mamma Ingse på grund av att jag fått ont i slämsäckarna runt hälsenan, så idag får jag köra på med min rehab.
Men jag hoppas ni andra springer på och köttar så vi är på topp inför de två kommande seriematcherna i helgen där vi möter Lidingö SK och Arbrå HK.
Vi ses i Vikingahallen ;)
/ Elise #6

Kommentarer
Postat av: Mirandas mamma :)

Elise, jag hoppas att du snart är bra i hela kroppen. Jag kanske kommer någon mer gång och lajjar med er i snön :)

2010-11-09 @ 20:59:52
Postat av: Elise

Åh tack Ingse, hoppas jag med. Ja det skulle vara kul så kanske jag också kan vara med :D

2010-11-09 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0